شناسهٔ خبر: 157101 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

احداث باند دوم محور ساحلی بوشهر- شیف - گناوه

باند دوم شیف گناوه معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی بوشهر گفت: عملیات اجرایی ۴۰ کیلومتر از احداث باند دوم محور ساحلی بوشهر- شیف – گناوه در دهه فجر آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر، سید امین عارف زاده معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی بوشهر در بازدید از پروژه های شهرستانهای مرکزی و شمالی استان بوشهر اظهار کرد: عملیات اجرایی ۴۰ کیلومتر از احداث باند دوم محور ساحلی بوشهر – شیف – گناوه در ایام الله دهه فجر آغاز می شود.  

عارف زاده افزود: این پروژه دارای ۳ قطعه است که از روند تجهیز کارگاه بازدید و چگونگی شروع عملیات اجرایی مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی احداث باند دوم محور اهرم - برازجان، حد فاصل سمل تا ابوالفیروز و کمربندی برازجان به طول حدود ۱۱ کیلومتر که در حال ایمن سازی جهت بهره برداری در دهه مبارک فجر خواهیم بود.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی بوشهر در ادامه از روند عملیات تکمیلی بخشداری آبپخش و پروژه احداث ساختمان بوشکان نیز بازدید کرد و گفت: وضعیت کمی و کیفی این پروژه ها مورد بررسی قرار گرفت.

سرپرست حوزه طرحهای شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در استان بوشهر از وضعیت تجهیز کارگاه قطعات ۹ الف و ۹ ب شیراز بوشهر نیز بازدید کرد.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی بوشهر از محل آماده سازی تجهیز کارگاه پروژه تکمیل پل دره باهوش تنگستان نیز بازدید و روند تجهیز کارگاه جهت آغاز عملیات اجرایی در دهه مبارک فجر را پیگیری کرد.

وی گفت : عملیات تکمیلی باند دوم کمربندی گناوه که عمدتا در مرحله روسازی و آماده سازی جهت اجرای آسفالت است که تا پایان سال جاری ۶ کیلومتر از این پروژه مورد بهره برداری خواهد رسید.

عارف زاده در ادامه گفت:  از پروژه تکمیل پلهای قطعات ۱ و ۲ محور گناوه – گوره – گچساران بازدید شد و آخرین وضعیت روند عملیات اجرایی را بررسی شد.