شناسهٔ خبر: 157102 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

هم زمان با دومین روز از دهه فجر انجام شد؛

افتتاح مجتمع خدماتی بین راهی در محور طبس_ دیهوک

مجتمع خدماتی رفاهی طبس (10).jpg هم زمان با دومین روز از دهه مبارک فجر مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی سلطانی واقع در محور طبس_ دیهوک با حضور استاندار خراسان جنوبی و دیگر مسولان استانی به نیابت از سایر پروژه های شهرستان طبس افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی)، حمید سهرابی معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: هم زمان با دومین روز از دهه مبارک فجر مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی سلطانی واقع در کیلومتر ۵ محور(روستای خسروآباد) طبس_ دیهوک با حضور استاندار خراسان جنوبی , مدیر این اداره کل و دیگر مسولان استانی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: عملیات اجرایی این مجتمع  در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و با سرمایه گذاری معادل ۳۵۰۰۰۰ میلیون ریال انجام شده است و دارای جایگاه سوخت, رستوران, فروشگاه,سرویس به داشت ی و نمازخانهاست و اشتغال ۱۰نفر بطور مستقیم و ۱۵ نفر بطور غیر مستقیم را فراهم می کند.

سهرابی یادآور شد؛ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز با هزینه ۱۰۰۰۰ میلیون ریال عملیات آسفالت رمپ ورود و خروج این مجتمع را اجرا کرد.