شناسهٔ خبر: 157106 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از پروژه های آماده بهره برداری طرح نهضت ملی مسکن زاهدان

سیستان استاندار سیستان و بلوچستان ظهر امروز جمعه به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیر کل راه و شهرسازی از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن زاهدان بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت واحدهای آماده بهره برداری سایت آرمانشهر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، عطااله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از بهره برداری از ۱۲۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سایت آرمانشهر زاهدان همزمان با دهه فجر خبر داد و افزود: در حال حاضر ۳۴۶۵ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان در گستره ۳۶ هکتار از سایت آرمانشهر زاهدان در حال ساخت است.

وی ادامه داد: واحدهای سایت آرمانشهر به عنوان اولین سایت طرح نهضت ملی مسکن استان با پیشرفت فیزیکی مطلوب در حال تکمیل شدن است بطوری که هزار و ۲۰۰ واحد آن همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب افتتاح می شود.

مدیر کل اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مسکن یکی از حوزه‌هایی است که می‌تواند در توسعه اقتصادی و رفع بیکاری و ایجاد اشتغال مؤثر باشد، تاکید کرد: اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن و کسب عنوان دوم کشوری این استان در این طرح سبب شده علاوه بر رونق واحدهای تولید کوچک و متوسط زمینه اشتغال بیش از ۴۱ هزار نفر در سراسر استان فراهم شود.

بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از پروژه های آماده بهره برداری طرح نهضت ملی مسکن زاهدان