به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)؛ سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام،گفت: برگزاری میز خدمت در راستای حقوق شهروندی، ارتباط نزدیک دولت با مردم و پاسخگویی مسئولان است و تحقق یافتن بخشی از مطالبات مردمی و ارائه خدمات مطلوب در حوزههای مختلف خدمترسانی از اهداف برپایی میز خدمت است.
وی گفت: استقرار میز خدمت در دستگاههای اجرایی، با هدف ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد، جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، تکریم اربابرجوع، جلوگیری از سرگردانی مراجعین و شفافسازی در ارائه خدمات و امکان رهگیری گردش کار خدمات مورد انتظار مراجعین انجام شده است.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام با اشاره به اینکه میز ارتباطات مردمی در راستای حقوق شهروندی و پاسخگویی مسئولان برگزار می شود، گفت: برپایی میز خدمت فرصت خوبی برای عزیزانی است که بصورت چهره به چهره مشکلات خود را مطرح و راهکار ها و راهنمایی های لازم برای رفع این مشکلات و درخواست های آنان ارائه می شود.