شناسهٔ خبر: 157117 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

رییس‌جمهوری:

دولت موظف به رفع مشکل مسکن مردم است

رییسی رییس‌جمهوری در آیین افتتاح ۱۴هزار واحد نهضت ملی مسکن و واگذاری ۱۱هزار قطعه زمین در هرمزگان گفت: دولت خود را در حوزه رفع مشکل مسکن مردم، موظف می‌داند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور در آیین جشن اهدای ۱۴ هزار واحد مسکونی و ۱۱ هزار قطعه زمین در استان هرمزگان با اشاره به اینکه دولت خود را در حوزه رفع مشکل مسکن مردم، موظف می‌داند، افزود: از ۲۰ هزار واحد مسکونی که باید به مردم این استان تحویل می شد ۶ هزار واحد در گذشته میان مردم توزیع شد و ۱۴ هزار واحد مسکن نیز هم‌اینک تحویل می‌شود.

رییس‌جمهور ادامه داد: با تحویل این واحدهای مسکونی، کار پایان نمی‌پذیرد و با قدرت توزیع زمین و ساخت مسکن ادامه خواهد داشت چون نیاز جدی خانواده‌ها در این حوزه‌ها وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه ساخت‌وساز ۲ شهر ساحلی ( خلیج فارس و مَکُران) در این سفر آغاز خواهد شد، ادامه داد: هرچه در دور نخست سفرها در این استان تصویب شد به ثمر نشسته و تنها بخش کمی از این مصوبات باقیمانده که آن هم در دست اقدام است. هرچه در دور نخست سفرها در این استان تصویب شد به ثمر نشسته و تنها بخش کمی از این مصوبات باقیمانده که آن هم در دست اقدام است.

رییس جمهور بیان کرد: در حوزه‌های سلامت، مسکن، کارخانجات صنعتی، انرژی و جاده‌های ارتباطی استان اقدامات خوبی با روحیه و انگیزه جهادی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه نشاط اجتماعی مهم است، تاکید کرد: این نشاط مشارکت اجتماعی و افزایش سرمایه اجتماعی را برای کشور و نظام به دنبال خواهد داشت.

رییسی بیان کرد: بندرعباس و هرمزگان ظرفیت زیادی دارد که باید با مشارکت مردم و توان مسئولان این ظرفیت ها احیا بشود.

وی گفت: دشمن به دنبال ناامید کردن است اما نیروهای دلداه به انقلاب با امیدواری کار را دنبال می کنند. راهکار حل مشکل در درون کشور و به دست جوانان توانای کشور است.