شناسهٔ خبر: 157145 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار مدیرکل راه وشهرسازی استان با مدیرکل صدا وسیمای مرکز گیلان

گیلان مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان به اتفاق معاون مسکن و ساختمان و سرپرست اداره ارتباطات واطلاع رسانی این اداره کل به منظور تعامل، تقویت و گسترش همکاری مستمر رسانه ای، با حضور در دفتر مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با وی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گیلان)، محمدرضا فلاحتگر مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان به اتفاق معاون مسکن و ساختمان و سرپرست اداره ارتباطات واطلاع رسانی این اداره کل به‌منظور تعامل، تقویت و گسترش همکاری مستمر رسانه‌ای، با حضور در دفتر مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با وی دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل راه وشهرسازی استان گیلان در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد و برنامه‌های در دست اقدام حوزه خود به‌ویژه طرح نهضت ملی مسکن که یکی از بزرگ‌ترین اولویت‌های دولت است، نقش تأثیرگذار صدا و سیما در حوزه اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی، آگاهی‌بخشی و امیدبخشی را غیرقابل‌انکار عنوان کرد.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان گیلان در ادامه با تقدیر از اقدامات و زحمات اثر بخش صدا و سیمای مرکز گیلان در امر اطلاع‌رسانی دقیق و به تصویر کشیدن عملکرد دولت در حوزه راه و شهرسازی، لازمه انعکاس شفاف تلاش‌ها را آگاهی بخشی و فرهنگ‌سازی عمومی دانست که این مهم بدون حمایت و همکاری رسانه‌ها و در رأس آنها صدا و سیما امکان‌پذیر نمی‌باشد.

ربانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه صداوسیمای مرکز گیلان آماده‌ی مشارکت، همکاری و حمایت از انعکاس فعالیت‌های حوزه راه و شهرسازی استان است بر ضرورت تداوم تعامل و همکاری با راه و شهرسازی استان تأکید کرد.