شناسهٔ خبر: 157153 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دومین روز از دهه فجر انجام شد؛

برگزاری میز ارتباطات مردمی راه و شهرسازی شهرستان دشتستان

هوایی رئیس راه و شهرسازی شهرستان دشتستان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان از برگزاری میز ارتباطات مردمی در مصلی نمازجمعه شهر برازجان همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر، زهرا هوایی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان اظهار کرد: میز ارتباطات مردمی راه و شهرسازی شهرستان دشتستان همزمان با دومین روز از دهه مبارکه فجر در مصلی جمعه شهرستان برازجان برگزار و با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شد.

هوایی افزود: راهکارها و راهنمایی‌های لازم برای رفع مشکلات مردم از جامعه هدف بوده که در برپایی میز ارتباطات مردمی‌ها ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: اینگونه برنامه‌ها تاکنون در شهرستان دشتستان پا بر جا و ادامه‌دار خواهد بود.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان با عنایت به تأکیدات فرماندار دشتستان، مدیران ادارات و سایر ارگان‌ها مکلفند در ماه حداقل دو بار از طریق ارتباط چهره به چهره در اماکن عمومی (مصلای جمعه، مساجد و...) به بررسی مشکلات مردم پرداخت شود و راهکارهای مناسب ارائه دهند.

هوایی تصریح‌کرد: این ارتباطات می‌تواند کاهش فاصله میان مردم و مسئولان باشد.

وی گفت: میز خدمت یعنی تسهیل و جلوگیری در ترددهای غیر ضروری افراد به ادارات و این یک فرصت برای کارگشایی و کمک به مردم است.

هوایی در پایان خاطر نشان کرد: این‌گونه خدمات یک اقدام جهادی جهت حل مشکلات مردم و ارتباط بی واسطه مسئولان با مردم از روحیه انقلابی و تفکرات جهادی است و می‌بایست استمرار داشته‌باشد.