شناسهٔ خبر: 15721 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازگشایی ۸۰ راه‌ روستایی در آذربایجان‌شرقی/ سایر راه‌های مسدود تا فردا بازگشایی می‌شوند

برف مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: با تلاش راهداران تعداد راه‌های روستائی مسدود شده در این استان کاهش یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان آذربایجان شرقی، توحید اخلاقی اظهار کرد: در اثر بارش‌های چند روز گذشته در سطح محورهای مواصلاتی استان، راه ارتباطی حدود ۲۰۰ روستا مسدود شده بود که با تلاش شبانه‌روزی همکاران راهداری راه ارتباطی بیش از ۸۰ روستا بازگشائی شد.

وی افزود: در حال حاضر راه ارتباطی ۱۱۸ روستا مسدود است که همکاران راهداری تلاش می‌کنند درصورت فروکش کردن کولاک این محورها را عصر امروز و حداکثر تا فردا بازگشائی کنند.

اخلاقی ادامه داد: درحال حاضر راه ارتباطی ۶۰ روستا در چاراویماق، ۵۰ روستا در مراغه، ۴ روستا در ورزقان و چهار روستا در هشترود مسدود است که جمعا مسیر ۱۱۸ روستا مسدود شده که چنانچه کولاک اجازه دهد اکثر این راه‌ها امروز بازگشایی خواهند شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی تأکید کرد: رانندگان خودروی خود را به زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی مجهز کرده و قبل از سفر حتما با شماره های ۱۴۱ و۰۴۱۳۴۴۵۳۰۲۰ مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل تماس گرفته و از وضعیت مسیر سفر در این استان اطلاع حاصل کنند.

وی ضمن قدردانی از خدمات پرتلاش همکاران راهداری در چند روزگذشته گفت: راهداران این اداره کل بصورت شبانه روزی در محورهای مواصلاتی استان در حال گشت زنی بوده و به خودروها و مسافران گرفتار در برف وکولاک کمک می‌کنند.

راه ارتباطی ۴۰ روستای چاراویماق بازگشایی شد

رییس اداره راه و شهرسازی چاراویماق گفت: با همت و تلاش راهداران، راه ارتباطی ۴۰ روستای این شهرستان که به دلیل برف و کولاک بسته شده بود، بازگشایی شد .

بهزاد میرزا پورمونسی افزود: بر اثر بارش برف و کولاک روزهای گذشته راه ارتباطی ۱۰۰ روستای این شهرستان بسته شده بود که با تلاش گروه‌های راهداری این شهرستان راه ارتباطی ۴۰ روستا بازگشایی شد .

وی اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی گروه‌های راهداری این شهرستان راه ارتباطی سایر روستاهای مسدود شده نیز در حال بازگشایی است و پیش بینی می‌شود در صورت فروکش کردن کولاک و قطع وزش باد، تا عصر امروز پنجشنبه ۲۶ آذر تمامی محورهای مواصلاتی روستایی بازگشایی شود .

میرزا پورمونسی یادآور شد: در زمان کنونی تمامی محورهای اصلی و فرعی این شهرستان باز بوده و تردد در آن‌ها در جریان است ./

نظر شما