شناسهٔ خبر: 157244 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انتصاب در اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان

جنوب کرمان تودیع و معارفه مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان طی حکمی علی علیدادی را به عنوان سرپرست معاونت ساخت و توسعه راهها در اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان منصوب و از خدمات علی طاهر نژاد تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی در مراسمی که با حضور ابراهیم امیری، مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان برگزار شد، علی علیدادی به‌سمت سرپرست معاونت ساخت و توسعه راه‌ها معرفی و از زحمات وتلاش های علی طاهر نژاد قدردانی شد.

مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان در خصوص افق کاری حوزه راه‌سازی گفت: این افق به‌صورت سالانه در حال تغییر و وقتی براساس جمعیت و اولویت‌ها و امکانات حمل و نقل نگاه می‌کنیم می‌بینیم طرح‌ها به گونه‌ای بوده که باید به بقیه مسیرها و محورهای مواصلاتی هم دقت‌نظر داشته‌باشیم.

امیری در بخشی از صحبت‌های خود اشاره کرد: منطقه ما به‌لحاظ ظرفیت‌های طبیعی و انسانی غنی است اما توسعه زیر ساخت‌ها موجب استفاده از ظرفیت‌های بالقوه در منطقه خواهد شد و این موضوع موجب ارتقا سطح رفاه اجتماعی می‌شود

در این جلسه معاونین و رؤسای ادارات اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان ضمن تشکر از خدمات علی طاهر نژاد برای علیدادای آرزوی موفقیت کردند.

لازم به ذکر است علی علیدادی در سابقه کاری خود نیز در حوزه‌های ریاست اداره راهداری و راه و شهر سازی، اداره نظارت و ریاست پیمان رسیدگی را در استان هرمزگان تجربه کرده است.