شناسهٔ خبر: 157260 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مهرآباد قهرمان هفتمین دوره مسابقات فوتسال شرکت فرودگاه‌ها شد

تیم فوتسال مهرآباد هفتمین دوره مسابقات فوتسال شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با برد تیم فرودگاه مهرآباد مقابل تیم حراست در فینال مسابقات به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط‌عمومی اداره‌کل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی، مجموعه فرهنگی و ورزشی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد از ۷ بهمن‌ماه امسال به‌مدت ۷ روز میزبان هفتمین دوره مسابقات فوتسال شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بود.

در این‌ دوره مسابقات فوتسال فرودگاه‌های کشور که با حضور کاپیتان نخجوانی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران آغاز به‌کار کرد، ۲۹ تیم (۲۹۷ نفر) از فرودگاه‌های کشور در قالب ۸ گروه در مرحله مقدماتی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

سپس در مرحله حذفی تیم‌های باقی مانده به رقابت پرداختند که در پایان تیم مشهد و بوشهر به بازی رده‌بندی و تیم‌های فرودگاه مهرآباد و حراست به فینال مسابقات راه پیدا کردند.

براساس این گزارش؛ تیم فرودگاه مهرآباد با نتیجه ۴ بر صفر مقابل تیم حراست توانست عنوان نخست و جام قهرمانی مسابقات را از آن خود کرده و تیم فرودگاه مشهد با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل بوشهر توانست در این بازی‌ها عنوان سوم را به‌دست آورد.

همچنین در این دوره از مسابقات، حسین خزایی بازیکن تیم مهرآباد توانست عنوان «بهترین بازیکن» و تیم بوشهر «جام اخلاق» را کسب کند.

گفتنی است؛ هفتمین دوره مسابقات فوتسال شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، با پخش زنده از طریق پلتفرم ایرانی «آپارات» توسط روابط‌عمومی فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی، در ۷ روز بیش از ۷ هزار و ۲۰۰ بازدیدکننده کسب کرد.