شناسهٔ خبر: 157292 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:

مدرسه ۹ کلاسه در محله مهریان یاسوج از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری افتتاح شد

کهگیلویه وبویراحمد، مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد از بهره برداری از مدرسه ۹ کلاسه شهید حبیب پور محله مهریان شهر یاسوج از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی با همکاری خیرین مدرسه ساز همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان کهگیلویه وبویراحمد، محمد راستا مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار با هدف افزایش سرانه آموزشی و ارتقای شاخص‌های توسعه شهری برای ساخت این مدرسه در سکونتگاه غیر رسمی یاسوج هزینه شد.

وی تاکید کرد: این اداره کل از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران در چند سال اخیر اقدام به اجرای پروژه های مهمی نظیر احداث کتابخانه، مدرسه، پایگاه سلامت، جدول گذاری و آسفالت شبکه معابر  و احداث فرهنگسرا در بافت فرسوده و سکونتگاههای غیر رسمی این استان کرده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پروژه ای که امروز همزمان با سراسر کشور در دو طبقه با اسکلت فلزی پیچ و مهره‌ای افتتاح شد یکی از چندین پروژه ای است که در محلات مختلف شهر های این استان از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران با همکاری اداره کل نوسازی مدارس و موسسه خیرین مدرسه ساز موج های مهربانی احداث و راه اندازی شده است.

راستا  با قدردانی از  مسئولین و پیمانکارانی که از سال ۱۳۹۹ تاکنون در احداث این پروژه نقش آفرینی کرده اند، تاکید کرد: تمام تلاش این اداره‌کل با اجرای طرح بازآفرینی شهری خلق فضاها و مکان‌های شهری با هدف فراهم کردن امکان کار و زندگی استاندارد برای شهروندان گرامی است.