شناسهٔ خبر: 157307 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آمادگی راهداران استان چهارمحال و بختیاری برای راهداری زمستانه

آمادگی راهداران استان چهارمحال و بختیاری برای راهداری زمستانه راهداران در ۴۲ راهدارخانه فعال مستقر هستند تا در محورهای ارتباطی استان تردد ایمن را برقرار کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهار محال و بختیاری)، امین قوامی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهار محال و بختیاری گفت: راهداران در ۴۲ راهدارخانه فعال مستقر هستند تا در محورهای ارتباطی استان تردد ایمن را برقرار کنند.

وی گفت: ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری برای عملیات برف روبی و باز نگه داشتن راه‌های استان در نظر گرفته شده‌است.

قوامی افزود: در اجرای طرح زمستانی علاوه بر ۴۵۰ نفر از راهداران، پلیس‌راه، اورژانس، هلال‌احمر و کلیه دستگاه‌های خدمات‌رسان حضور دارند.

معاون راهداری بیان کرد: برای اجرای طرح راهداری زمستانی، امسال بیش از ۶ هزار تن نمک و ۳۰ هزار تن شن و ماسه در راهدارخانه‌های سراسر استان ذخیره و تعداد ۳۲ دستگاه از ماشین آلات تعمیرات اساسی شده‌اند.

وی یادآور شد: از تمامی رانندگان درخواست می‌شود برای تردد از محورهای ارتباطی چهار محال و بختیاری تجهیزات مورد نیاز مانند زنجیر چرخ، سوخت کافی، خوراک و لباس گرم همراه داشته‌باشند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها، سامانه ۱۴۱ در خدمت شماست.