شناسهٔ خبر: 157314 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

خرید و نوسازی ماشین آلات راهداری استان چهارمحال و بختیاری به ارزش ۲۵ میلیارد تومان

خرید و نوسازی ماشین آلات راهداری استان چهارمحال و بختیاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهار محال و بختیاری از خرید ماشین آلات جدید راهداری در این استان با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان به‌منظور افزایش سطح خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهار محال و بختیاری) روح الله غلامی مدیر کل گفت: ماشین‌آلات جدید با تخصیص از محل اعتبارات ملی و استانی شامل ۲ دستگاه لودر و یک دستگاه گریدر و ۵ دستگاه شن و نمک پاش خریداری و به ناوگان اضافه شده‌است.

غلامی خاطر نشان ساخت: اقدامات بسیار خوبی از سوی اداره کل در سراسر استان شامل بازسازی، نوسازی، رنگ‌آمیزی و به‌روزرسانی تجهیزات راهدارخانه‌ها جهت ارائه خدمات انجام شده‌است.

غلامی با بیان اینکه به‌منظور رفع نیازها و کمک رسانی مطلوب تر در مواقع بحرانی و زمستانی موافقت خرید ۳ دستگاه گریدر و ۳ دستگاه بلدوزر دیگر نیز گرفته شده و به‌زودی خریداری خواهد شد.

غلامی افزود: براساس حجم ترافیک ورودی و خروجی محورهای شریانی و استراتژیک بودن محورها، تداوم روند نوسازی ناوگان راهداری از برنامه‌های این اداره کل است.