شناسهٔ خبر: 157422 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی ۲۴ ساعت گذشته انجام شد؛

۸۶۰ کیلومتر باند عملیات برف‌روبی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

کهریزی مدیرکل راهداری استان کرمانشاه سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۶۰ کیلومترباند عملیات برف‌روبی در محورهای اصلی و روستایی انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، سید شهرام کهریزی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در مجموع ۸۶۰ کیلومترباند عملیات برف‌روبی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شده که شامل ۶۳۰ کیلومتر عملیات برف‌روبی در محورهای اصلی، شریانی و ۲۳۰ کیلومترباند بوده است.

وی گفت: در عملیات برف‌روبی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ محور روستایی بازگشایی شده که در جریان بازگشایی این محورها ۱۴ دستگاه ماشین آلات راهداری به همراه ۲۶ نفر نیرو به کار گیری شده اند.

کهریزی افزود: در محورهای اصلی و شریانی استان کرمانشاه ۶۳۰ کیلومترباند عملیات برف‌روبی با به کارگیری ۹۶ راهدار به همراه ۶۶ دستگاه ماشین آلات راهداری انجام شده است.

وی عنوان کرد: در جریان عملیات برف‌روبی شبانه روز گذشته ۴۹۰ تن شن و نمک در محورهای مواصلاتی مصرف شده و به ۸ دستگاه خودرو در راه مانده امداد رسانی شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از ریزش برداری در ۵ مقطع خبر داد و گفت: با تلاش عوامل راهداری همه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

کهریزی در پایان افزود: کاربران جاده ای قبل از آغاز سفر با شماره گیری ۱۴۱ سامانه مرکز مدیریت راه‌ها از آخرین وضعیت راه‌های مطلع و سفرهای خود را برنامه ریزی کنند.