شناسهٔ خبر: 157426 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سومین روز از دهه فجر انجام شد؛

افتتاح ۲ پروژه راهداری در گلپایگان

افتتاح دو پروژه راهداری در گلپایگان در سومین روز از دهه فجر پروژه های روشنایی محور گلپایگان_ موته و روکش حفاظتی جاده گلپایگان_ خم پیچ با حضور معاون عمرانی استاندار اصفهان افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)، در سومین روز از دهه مبارک فجر پروژه روشنایی محور گلپایگان_ موته حد فاصل پلیس راه تا ورودی شهر گلشهر و روکش حفاظتی جاده گلپایگان تا سه راهی خم پیچ با حضور دکتر زینلیان معاون عمرانی استاندار، فرزاد دادخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، فرماندار، امام جمعه و دیگر مسولان شهرستان افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرزاد دادخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در مراسم افتتاحیه اظهار کرد: پروژه روشنایی محور گلپایگان_ موته به طول ۷ کیلومتر(۱۵۱ پایه روشنایی) و با اعتباری معادل ۱۴۰ میلیارد ریال و با هدف ارتقای ایمنی مسیر و با توجه به عبور از منطقه مسکونی به انجام رسید.

وی در ادامه افزود: روکش حفاظتی جاده گلپایگان تا سه راهی خم پیچ به طول ۱۵ کیلومتر و با هزینه ۶۰ میلیارد ریال که با هدف ارتقای کیفی جسم و رویه راه صورت گرفت، دومین پروژه حوزه شهرستان گلپایگان بود که تقدیم کاربران جاده ای شد.

لازم به ذکر است در مراسم مذکور از پیمانکار و ناظر پروژه به دلیل حسن انجام کار توسط مسئولان قدردانی صورت گرفت.