شناسهٔ خبر: 157439 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان اعلام کرد؛

بیش از ۷۳۹۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی شرق استان سمنان برف‌روبی شد

عملیات برف روبی .عمیدی مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود)اعلام کرد: در بیش از ۷۳۹۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی شرق استان سمنان عملیات برف‌روبی انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (شاهرود)، امیر عمیدی مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) از برف روبی ۷۳۹۰ کیلومتر از محورهای شرق استان سمنان خبر داد.

وی افزود: از ساعات اولیه روز ۱۳ بهمن ماه تاکنون ۱۳ اکیپ راهداری با ۱۰۴ نفر راهدار و ۵۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در محورهای استان مشغول به خدمت هستند.

عمیدی ادامه‌داد: در پی عملیات برف‌روبی در سطح محورهای شهرستان‌های شاهرود، میامی، بیارجمند، کالپوش، مجن و طرود طی ۳ روز گذشته تاکنون، ۷۳۹۰ کیلومتر راه برف‌روبی و ۱۹۵۹ تن شن و نمک مصرف شده‌است.

مدیر کل راه و شهر سازی شرق استان سمنان تصریح‌کرد: با حضور به‌موقع راهداران در صحنه ۱۳۷ دستگاه خودرو گرفتار در برف، امدادرسانی شدند.

عمیدی یادآور شد: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر برودت هوا لازم است تمامی رانندگان عزیز با رعایت نکات ایمنی؛ سوخت کامل و تجهیزات ایمنی و و سایل گرمایشی اقدام به تردد کنند و قبل از اقدام به سفر با تماس با سامانه گویای ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌های استان مطلع شوند.