شناسهٔ خبر: 157473 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران؛

۷ کیلومتر از بزرگراه رودبارجنوب – بهادرآباد به بهره برداری رسید

افتتاح  رودبار جنوب سرپرست معاونت ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان از به بهره برداری رسیدن ۷ کیلومتر ازبزرگراه رودبار جنوب – بهادرآباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری راه‌وشهرسازی(جنوب کرمان)، علی علیدادی سرپرست معاونت ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه‌وشهرسازی جنوب کرمان گفت: امروز با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار، فرماندار، امام جمعه رودبار جنوب و نماینده مردم رودبار جنوب در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین شهرستان رودبار ۷ کیلومتر از بزرگراه رودبار جنوب – بهادرآباد به بهره برداری رسید.

علیدادی در تشریح این پروژه اظهار کرد: بزرگراه رودبار جنوب- بهادرآباد که طول کل مسیرآن ۲۳ کیلومتر می باشد که قطعه اول این محور در سنوات گذشته به طول ۵ کیلومتر به بهره برداری رسیده است

وی ادامه‌داد: در این مسیر اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است و قطعه سوم این محور به طول ۶ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در حال انجام است و قطعه چهارم و پایانی به طول ۴ کیلومتر نیز عملیات اجرایی آن آغاز شد.

علیدادی اشاره کرد: این محور ترانزیتی، استان کرمان، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان را به‌هم وصل می‌کند و در جهت برداشت محصولات کشاورزی و روانی ترافیک تأثیر به سزایی دارد.