شناسهٔ خبر: 157549 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برپایی میز خدمت اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد همزمان با دهه فجر در شهرستان دنا

سیستان میز خدمت اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد به منظور اطلاع رسانی و پاسخگویی به شهروندان گرامی همزمان با ایام دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور مدیر کل راه و شهرسازی در بخش پاتاوه شهرستان دنا این استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان کهگیلویه وبویراحمد،میز خدمت اداره کل راه و شهرسازی  کهگیلویه وبویراحمد به منظور اطلاع رسانی و پاسخگویی به شهروندان گرامی همزمان با ایام دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور استاندار، مدیر کل راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان در بخش پاتاوه شهرستان دنا این استان برگزار شد.

اداره کل راه و شهرسازی استان  کهگیلویه وبویراحمد در راستای تحقق یافتن بخشی از مطالبات مردمی ‌و ارائه خدمات مطلوب در حوزه‌های‌مختلف خدمت‌رسانی, همواره برپایی میزخدمت را در اولویت کاری خود قرار داده است.

 دیدار چهره به چهره مدیر کل و معاونین اداره‌کل راه و شهرسازی این استان در راستای تکریم ارباب رجوع و احترام به حقوق شهروندی، رسیدگی به مسائل و درخواست‌های مردمی و گسترش روحیه جهادی و جریان‌سازی خدمت بی منت، به صورت دوره‌ای و با سفر به شهرستان‌های استان انجام می‌شود تا گره گشایی از مشکلات مردم با سرعت بیشتری دنبال شود. 

برپایی میز خدمت اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد همزمان با دهه فجر در شهرستان دنا