شناسهٔ خبر: 157558 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با دهه مبارک فجر انجام شد؛

برپایی غرفه اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در نمایشگاه دستاوردهای چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در اهواز

نمایشگاه غرفه اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در نمایشگاه "دستاوردهای چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، رشد تولید و کارآفرینی" آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی (خوزستان)؛ امروز دوشنبه در چهارمین روز از دهه مبارک فجر با حضور محمد راضی جلالی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مسعود بیات منش مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان و جمعی از مسئولان در محل نمایشگاه دائمی اهواز غرفه اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در نمایشگاه "دستاوردهای چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، رشد تولید و کارآفرینی" آغاز به کار کرد.

مسعود بیات منش مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان، عصر دوشنبه با تعدادی از مسئولان استان در غرفه اداره کل راه و شهرسازی در نمایشگاه دستاوردهای دولت دیدار و گفتگو کرد.

بیات‌منش همچنین در جمع رسانه‌های خوزستان به بخشی از عملکرد این مجموعه در راستای ارائه خدمات نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت در سطح استان خوزستان اشاره کرد و پس از آن از برخی غرفه‌های نمایشگاه، بازدید کرد.

اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در طول این نمایشگاه به معرفی اقدامات و دستاوردهای این مجموعه در زمینه‌های مختلف به‌خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت پاسخ‌گوی شهروندان است.

چهل و پنجمین نمایشگاه دستاوردهای دولت از ۱۶ تا ۱۸ بهمن‌ماه با حضور دستگاه‌های اجرایی استان در محل دائمی نمایشگاه‌های دائمی اهواز برای بازدید عموم برپا است.