شناسهٔ خبر: 157594 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با ایام دهه فجر انجام شد؛

بهره برداری از احداث، بهسازی و آسفالت حدود ۱۰ کیلومتر راه روستایی در شهرستان بجنورد

افتتاح حدود ۱۰ کیلومتر احداث راه روستایی قلعه محمدی-حسن آباد و بهسازی و آسفالت مسیر آنتنی روستای یزدان آباد با ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بجنورد استان خراسان شمالی همزمان با ایام دهه فجر و با حضور مسئولان استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان‌شمالی)، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: ۶.۹ کیلومتر احداث راه روستایی قلعه محمدی-حسن‌آباد و ۳ کیلومتر بهسازی و آسفالت مسیر آن تنی روستای یزدان‌آباد با صرف ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بجنورد استان خراسان‌شمالی همزمان با ایام دهه فجر و با حضور مسئولان استانی به بهره برداری رسید.

مشتری افزود: با توجه به اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌شمالی و اعتبارات استانی و سازمان در چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شاهد بهره برداری از ۳۳ پروژه در حوزه راه‌های روستایی، اصلی، نقاط پرحادثه و ابنیه فنی در استان هستیم.

این مسئول اظهار کرد: در این ایام احداث و آسفالت نزدیک به ۲۸ کیلومتر راه روستایی، بهسازی و روکش ۳۷ کیلومتر راه روستایی، بهسازی و مرمت ۳۶ کیلومتر راه اصلی، رفع ۳ نقطه پرحادثه و احداث یک باب مجتمع خدماتی و رفاهی، یک مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین، احداث و مرمت ابنیه فنی و احداث دیوار ساحلی به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه‌داد: به مناسبت ایام مبارک دهه فجر، ۶ پروژه راهداری با ۹۷ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان بجنورد افتتاح می‌شود و شاخص بهره برداری از آسفالت راه روستایی از نظر جمعیت روستایی در این شهرستان به ۹۵ درصد رسیده است.