شناسهٔ خبر: 157620 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

آغاز ثبت‌ نام آزمون‌ ورود به حرفه مهندسان صلاحیت طراحی رشته معماری در گلستان

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: ثبت نام آزمون صلاحیت طراحی رشته معماری که مقرر است به طور همزمان در اسفندماه سال جاری با آزمون تستی ورود به حرفه مهندسی، کاردان‌ها و معماران برگزار شود، آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مهدی ملک مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: بر اساس اطلاعیه دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، آزمون صلاحیت طراحی رشته معماری و آزمون تستی ورود به حرفه مهندسی، کاردان‌ها و معماران تجربی در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون‌ها در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۱۷ و ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۲ به صورت هماهنگ و همزمان در سراسر کشور برگزارخواهد شد.

ملک ادامه‌داد: ثبت‌نام آزمون صلاحیت طراحی رشته معماری، از روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه آغاز و تا روز جمعه ۲۰ بهمن ماه ادامه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح‌کرد: تمامی متقاضیان دریافت پروانه اشتغال به کار می‌توانند با مراجعه به درگاه الکترونیکی inbr.ir از طریق سامانه آزمون‌های ورود به حرفه، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی در انتها گفت: ضروری است که متقاضیان قبل از انجام ثبت‌نام، راهنما و دستورالعمل ثبت‌نام را به‌دقت مطالعه و از مفاد آن مطلع باشند.