شناسهٔ خبر: 157649 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ششمین روز دهه فجر انجام شد؛

بهره برداری از عملیات بهسازی و تعریض محور بابلسر- بهنمیر

مازندران همزمان با ششمین روز ایام الله دهه مبارک فجر عملیات تعریض و بهسازی محور بابلسر – بهنمیر محدود پدافند هوایی (باقر تنگه) شهرستان بابلسر به طول ۲ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از مازندران، حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در حاشیه آیین بهره برداری از عملیات بهسازی و تعریض محور بابلسر- بهنمیر اظهار کرد: در راستای ایمن سازی محورهای مواصلاتی منطقه اقدامات مناسب در جریان است که تعریض و بهسازی محور پدافند هوایی بهنمیر محور ارتباطی یکی از آنهاست.

وی گفت: این محور یکی از محورهای پرتردد و حادثه خیز شهرستان محسوب می شد که با پیگیری‌های به عمل آمده و اختصاص اعتبار، با هدف رفع سانحه خیزی این منطقه، عملیات تعریض و ایمن سازی به طول ۲ کیلومتر توسط این اداره اجرا گردید و انتظار۴۰ساله مردم منطقه تحقق یافت.

جهانیان تشریح کرد: با تلاش های شبانه روزی و مدیریت جهادی این مجموعه، عملیات احداث ده ها پروژه نیمه تمام که سالیان سال راکد بود در سال جاری به اتمام رسید و  مورد بهره برداری مردم شریف استان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: عزم راسخ راهداران مازندران برای بهره برداری از این پروژه های راکد استان ستودنی بود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در خصوص ارتقاء و ایمن سازی محورهای تحت مسئولیتش خاطر نشان ساخت : اقبال و استقبال عموم کاربران جاده ای برای تردد از سطح محورهای شهرستان بالاست ، از این رو امیدواریم با برنامه ریزی و تلاش مضاعف بتوانیم سرعت قابل توجهی در روند اجرایی این پروژه داشته باشیم.

جهانیان در ادامه به پروژه های افتتاحی این اداره کل در دهه مبارک فجر اشاره و عنوان کرد: در دهه مبارک فجر امسال عملیات اجرایی۱۷۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۶۵ میلیارد تومان در قالب ۱۴۷ پروژه قابل افتتاح با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان  و ۲۵ پروژه آغاز به کار با اعتبار ۲۶۵ میلیارد تومان طی ایام دهه فجر در راه های استان آغاز شد.