شناسهٔ خبر: 15773 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

فخریه کاشان در مراسم امضای قرارداد اجرای پروژه شهر فرودگاهی امام (ره) با شرکت ناکو هلند:

انتخاب همکاران ایرانی شرکت ناکو در اجرای پروژه شهر فرودگاهی امام (ره)/ تکمیل پروژه عظیم شهر فرودگاهی امام (ره) یک وظیفه ملی است/ تشکر مدیر ناکو از شرکای ایرانی

اصغر فخریه کاشان قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین‌الملل تکمیل پروژه عظیم شهر فرودگاهی امام (ره) را یک وظیفه ملی خواند و گفت: چند شرکت ایرانی نیز برای همکاری با شرکت ناکو انتخاب شدند و در اجرای پروژه مشارکت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ اصغر فخریه کاشان قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین‌الملل امروز شنبه ۲۸ اذرماه در مراسم امضای قرارداد پروژه اجرای شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با شرکت مشاور کارفرمای هلندی اظهار کرد: با توجه به اینکه توسعه فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) زمان زیادی طول کشیده است از این رو تکمیل این پروژه به عنوان یک وظیفه ملی از اهمیت خاصی برخوردار است.

رئيس شوراي هماهنگي و سياست گذاري تامين مالي خارجي پروژه هاي وزارت راه و شهرسازي گفت: چند شرکت ایرانی نیز برای همکاری با شرکت ناکو انتخاب شدند و در اجرای پروژه مشارکت خواهند کرد.

همچنین در ادامه این مراسم کیل کلویسترویل قائم مقام و نماینده تام الاختیار رئیس شرکت ناکو هلند که به عنوان مشاور کارفرمای پروژه شهر فرودگاهی امام خمینی انتخاب شده است ضمن اظهار خوشحالی از حضور در ایران افزود: باید برای اجرای پروژه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با همکاری و مشارکت همکاران ایرانی خود فعالیت کنیم و امید است که نتایج اجرایی این پروژه را در آینده‌ای نزدیک شاهد باشیم.

مدیر اجرایی شرکت هلندی ناکو از همه شرکا ایرانی خود که در این پروژه حضور خواهند داشت تشکر کرد.

در این جلسه شیرازیان عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) نیز از انعقاد قرارداد اجرای پروژه شهر فرودگاهی ابراز خرسندی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی قرارداد اجرای پروژه شهر فرودگاهی امام (ره) بین مدیر عامل شرکت این شهر فرودگاهی و قائم مقام و نماینده تام الاختیار رئیس شرکت ناکو هلند امضا شد. در این جلسه اعضای هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی و مدیر پروژه‌های فرودگاهی و مدیر برنامه‌ریزی شرکت هلندی ناکو نیز حضور داشتند./

نظر شما