شناسهٔ خبر: 15774 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئيس اداره راه و شهرسازي تربت جام:

تمامی محورهای تربت جام در خراسان رضوی با وجود بارش‌های اخير باز است

بارش برف و برف روبی جاده ها رئيس اداره راه و شهرسازي تربت جام گفت: تمامي محورهاي اين شهرستان در خراسان رضوی با تلاش راهداران راه و شهرسازي باز بوده و تردد وسائط نقليه بدون هيچ مشكلي در آن‌ها انجام مي‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي، جواد نژادي پور گفت: در پی بارش برف اخير در محورهاي شهرستان تربت جام، عوامل راهداری اين شهرستان با حضور فعال در تمامی محورهای مواصلاتی اقدام به عملیات برف روبی و شن و نمک پاشی نمودند.

نژادي پور با بيان اينكه با توجه به کولاک شدید در محور تربت جام به صالح آباد، این محور بیش از ۴ بار برف‌روبی و شن و نمک‌پاشی شد، افزود: طي بارش‌هاي اخير با حضور مداوم راهداران و تلاش‌هاي آن‌ها از بسته شدن محورهاي تربت جام جلوگیری به عمل آمد.

وي در ادامه اقدامات اتجام شده توسط اداره راه و شهرسازي تربت جام، افزود: راهداران اين اداره به بیش از ۱۸ دستگاه خودرو در راه مانده خدمت‌رسانی كردند.

نژادي پور با بيان اينكه دستگاه جدید شن و نمک‌پاش اتومات تحویل شده به اداره راه و شهرسازي تربت جام براي اولين بار به منظور عمليات برف‌روبي در محورهاي استان استفاده شد، گفت: اين عمليات در محور تربت جام به فریمان ،صالح اباد، باخرز و تایباد با موفقیت تست و شن و نمک‌پاشی انجام شد.

رئيس اداره راه و شهرسازي تربت جام با اشاره به برف‌روبي بیش از ۲۰۵ هزار مترمکعب و مصرف ۷ تن نمک در عملیات راهداری زمستاني، افزود: در این عملیات ۱۹ دستگاه ماشین آلات این اداره شرکت داشتند.

نظر شما