شناسهٔ خبر: 157757 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در روز ولادت حضرت علی اکبر (ع)؛

۳ هزار قطعه زمین در قالب جوانی جمعیت در خوزستان واگذار می‌شود

بیات منش خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: حدود سه هزار واحد در طرح جوانی جمعیت پیش بینی کرده‌ایم که در روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) مصادف با روز جوان به متقاضیان واگذار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی(خوزستان)؛ مسعود بیات منش اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در ایام دهه فجر در راستای خدمت رسانی به مردم خوزستان، ۲۱ پروژه در بخش راه‌های استان، پروژه‌های آماده سازی و شروع طرح نهضت ملی مسکن در قالب بهره‌برداری، آغاز و کلنگ زنی در برنامه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در خصوص پروژه‌های راه، ۱۸ کیلومتر از راه‌ها در نقاط مختلف استان را با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسانده‌ایم.

وی افزود: در خصوص پروژه‌های آماده‌سازی، هفت پروژه در حدود ۴۰۰ هکتار از اراضی دولتی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان که با اعتبارات عمرانی دولتی از منابع داخلی صندوق ملی مسکن و وزارت راه و شهرسازی برای طرح نهضت ملی مسکن است در این ایام کلنگ زنی خواهد شد.

بیات منش اضافه کرد: همچنین در دهه فجر، حدود پنج هزار واحد مسکونی در قالب طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف استان آغاز می‌شود که فرایند واگذاری آنها به پیمانکارها  و مردم برای ساخت و ساز نهایی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به طرح جوانی جمعیت بیان کرد: در سطح استان حدود سه هزار قطعه زمین پیش بینی کرده‌ایم که در روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) مصادف با روز جوان در آئینی همراه با برگزاری جشن، این قطعه زمین‌ها به متقاضیان واجد شرایط آنها در شهرهای مختلف استان واگذار می‌شود.

بیات منش ادامه داد: در شهر دزفول نیز ۲ سایت مهرشهر یک و مهرشهر ۳ که آماده شده بودند را در قالب یک پروژه هزار واحدی افتتاح کردیم؛ همچنین مهرشهر ۴ نیز در قالب یک پروژه ۲ هزار و ۴۰۰ واحدی کلنگ زنی شد.