شناسهٔ خبر: 157803 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات اجرایی ۱۶۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در فولادشهر و بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی در بهارستان

افتتاح مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی شهرهای جدید فولادشهر و بهارستان با حضور دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت عمران شهرهای جدید مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی شهرهای جدید بهارستان و فولادشهر امروز ١٨ بهمن ماه با حضور روح اله اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و سعید غفوری رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید برگزار شد.

در این مراسم ساختمان مرکز کارآفرینی و اشتغال با زیربنای ١٢۴٠ متر مربع و ارزش بیش از ٢٨١ میلیارد ریال،مسجد ولایت محله گلبهار با زیربنای ۶۵۶ مترمربع و ارزش ١٧٩ میلیارد ریال در شهر جدید فولادشهر افتتاح و به بهره برداری رسید.

گفتنی است در این روز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی دیگری از جمله یک هزار و ۶۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن با زیربنای بالغ بر ۲۱۶ هزار مترمربع و ارزشی بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال در شهر جدید فولادشهر و بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی به مساحت ۳۸ هزار مترمربع در شهر جدید بهارستان با حضور دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید آغاز شد.

در ادامه این سفر همچنین برای ۵۰ خانواده ۴ فرزندی مشمول طرح جوانی جمعیت زمین تخصیص داده شد و تامین زمین برای پروژه بیمارستانی تامین اجتماعی به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع در شهر جدید فولادشهر انجام شد و همچنین یک پروژه ساختمانی به پایگاه مقاومت بسیج شهر جدید بهارستان واگذار شد.

غفوری در این مراسم با اشاره به آغاز عملیات ساخت ۱۶۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن بیان کرد: با احتساب این رقم، تعداد پروژه های نهضت ملی فولادشهر به ۱۰ هزار و ۴۴۵ واحد می رسد و تلاش داریم این عدد را حداقل به ۱۷ هزار و درصورت وجود متقاضی به ۱۹ هزار واحد برسانیم.