شناسهٔ خبر: 157831 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به‌مناسبت عید مبعث پیامبر اکرم(ص)

تبریک مدیرکل راه و شهرسازی مازندران طی پیامی فرارسیدن عید مبعث حضرت رسول اکرم(ص) را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، در متن پیام علی دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به مناسبت عید مبعث پیامبر اکرم(ص) آمده است:

۲۷ رجب، سالروز بعثت پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) است، روزی که باران رحمت الهی با بیان زیبای «اقرا باسم ربک» بارید و زمین مرکز ثقل آفرینش شد.

روز مبعث یادآور واقعه عظیم عالم خلقت و آغاز رسالت بزرگ خاتم پیامبران حضرت محمد ( صلی الله علیه و آله و سلم ) است. این آغاز نورانی سراسر رحمت و هدایت و سعادت برای بشریت در طول تاریخ بوده و تا ابد نیز خواهد بود.

عید مبعث از اعیاد بزرگ و وحدت آفرین مسلمانان در سرتاسر جهان است که ویژگی های مشترک مذاهب مختلف اسلامی از جمله اعتقاد به خدای یگانه، حضرت رسول اکرم (ص) و کتاب آسمانی قرآن کریم در آن نمایان است.

بعثت، سرآغاز مسیر درخشان الهی برای تکامل دین، تجلی رحمت الهی و ظهور جلوه‌های ناب از ارزش‌های والای انسانی و تحقق بارز نمادهای آزادی، عدالت و برابری و توحید و رمز ماندگار خضوع در برابر ذات اقدس الهی و مجمع همه زیبایی‌ها و خوبی‌ها است.

اینجانب فرا رسیدن عید مبعث پیامبر اعظم (ص) را به تمامی مردم فهیم و ولایتمدار استان مازندران و همکاران اداره کل راه و شهرسازی استان تبریک عرض نموده و امیدوارم همه ما مسلمانان با بهره‌گیری از آموزه‌های سراسر نور قرآن کریم و با وحدت و انسجام اسلامی در راه پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) گام برداریم.