شناسهٔ خبر: 157885 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان اعلام کرد:

برپایی جشن انقلاب و عیدمبعث در اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان

جنوب کرمان جشن انقلاب رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل را و شهرسازی جنوب کرمان از بر پایی جشن انقلاب و جشن عید مبعث در محل اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(جنوب کرمان)،یوسف فرخی رئیس اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان درحاشیه این مراسم گفت : به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و همچنین عید مبعث ، با حضورکارکنان ، مدیرکل،روئسای ادارات شهرستان و معاونین اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان جشن انقلاب وعید مبعث در سالن محل اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان برگزار شد.

وی با ابرازخرسندی از برگزاری مراسم جشن در محیط اداره کل اظهار داشت : آثار حاصل از برپایی اینگونه جشن‌ها می تواند ایجاد انگیزه مضاعف و افزایش روحیه کارکنان را به دنبال داشته باشد وبر تداوم برگزاری چنین برنامه‌هایی در مناسبت‌های مختلف با هماهنگی کمیته فرهنگی اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان تاکید کرد.

ابراهیم امیری مدیر کل راه و شهر سازی جنوب کرمان ، در این مراسم ضمن خیر مقدم و تبریک عید مبعث وسالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیان کرد : انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت خون شهیدان و رهبری حضرت امام(ره) و ملت ایران است و قطعا یکی از بزرگترین نعمت‌هایی که خداوند به ملت ایران هدیه کرده همین نعمت انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه صحبت های خود در خصوص مبعث گفت: پیامبر گرامی اسلام، پس از بعثت، نستوه و خستگی‏ ناپذیر با جهل وکفر مبارزه کرد و پس از تبلیغ و دعوت علنی مردم به توحید و ترویج آشکار دین اسلام در شهر مکه، به مدینه هجرت کرد و تا پایان عمر خویش در آن دیار ماندو به تبلیغ اسلام پرداخت.

گفتنی است این مراسم از بازنشستگان ایثارگر راه وشهرسازی تقدیر شد ،همجنین  با اجرای برنامه های شاد(موسیقی زنده و تئاترکمدی، مسابقه و...)  لحظات شادی را برای کارکنان و حضار رقم زد.