شناسهٔ خبر: 157934 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

۸ پروژه در فرودگاه مهرآباد به ارزش ۱۵۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد

ببینید | بهره برداری از ۸ پروژه به ارزش ۱۵۰۰ میلیارد ریال در فرودگاه مهرآباد با حضور وزیر راه و شهرسازی روز سه شنبه هفدهم بهمن ماه در آستانه چهل و پنجمین سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی، هشت پروژه در فرودگاه مهرآباد به ارزش ۱۵۰۰ میلیارد ریال با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در ششمین روز از ایام الله دهه فجر با حضور در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، هشت پروژه این فرودگاه به ارزش ۱۵۰۰ میلیارد ریال را افتتاح کرد.

مهم‌ترین پروژه افتتاح سیمولاتور سه بعدی برج مراقبت پرواز فرودگاه بین المللی مهرآباد است که پس از گذشت ۸۰ سال از تأسیس این فرودگاه توسط یک شرکت دانش بنیان و با همکاری کارشناسان این فرودگاه طراحی و اجرا شده‌است.

مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره صنعت هوانوردی با مجوز رسمی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، سیستم اعلان و اطفای حریق پارکینگ‌های طبقاتی و ترمینال ۱ و ۲، بهره‌برداری از سه فاز نخست بهسازی سقف عمومی ترمینال چهار، بهسازی ایستگاه برج دیده‌بانی و سامانه ارتباطی اداره ایمنی و آتش‌نشانی، ساماندهی غرف تجاری و دفاتر فروش شرکت‌های هواپیمایی مستقر در فرودگاه، ایمن سازی و بهسازی دیتا سنتر و مرکز مخابرات فرودگاه از جمله پروژه‌هایی بود که امروز در فرودگاه مهرآباد به بهره‌برداری رسید.

علاوه بر این پروژه‌ها، پروژه سامانه نرم‌افزاری ASUR و سامانه EFSS فرودگاه‌های کشور نیز به بهره‌برداری رسید.