شناسهٔ خبر: 157939 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به مناسبت ۲۲ بهمن ماه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

مهندس اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در پیامی ۲۲ بهمن ماه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در پیامی ۲۲ بهمن ماه، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت. 

متن پیام به این شرح است:

ملت غیور و بزرگ ایران اسلامی چهل وپنجمین فجر پیروزی انقلابی اسلامی را جشن می گیرند، انقلابی که با خون هزاران شهید امروز به اقتدار و عزت رسیده است.

۲۲ بهمن ماه  سال ۵۷ یک روز تاریخی و سرنوشت‌ساز برای مردم ایران بوده و این روز تاریخ‌ساز نباید به فراموشی سپرده شود.

 انقلاب اسلامی ایران یکی از مردمی‌ترین انقلاب‌ها در دنیا است چرا که توانسته است در طول ۴۵ سال از دستاوردها و آرمان‌های خود در برابر انبوهی از هجمه‌ها و فتنه های دشمنان صیانت کند. 

۲۲بهمن ماه، روز خروش ملتی است که سرود رهایی از باطل و ظلم را به رهبری امام راحل سر دادند وپیروزی انقلاب اسلامی از بزرگترین افتخارات ملت مسلمان ایران است. 

باید گفت که بزرگ ترین حامیان انقلاب اسلامی، ملت سرافراز ایران و مستضعفان جهان بوده اند و ما باید امروز قدر این ایستادگی و اقتدار را بدانیم. 

راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ کوبنده ای به یاوه گوی های دشمنان انقلاب اسلامی ایران است و باید باشکوه و با صلابت برگزار شود. 

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن ۲۲ بهمن ماه، از همه آحاد مردم شریف و شهید پرور استان زنجان و به خصوص کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان دعوت می کنم با حضور پرشور، گسترده و بانشاط خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن  که بیانگر وفاداری پایدار آنها به انقلاب اسلامی و شهدای عزیز و آرمان های بلند ملت ایران است حضور داشته و تداوم بخش مسیر پرافتخار پیشرفت و تعالی ایران اسلامی باشند و با حضور باشکوه خود دشمنان را نا امید بکنند.