شناسهٔ خبر: 157941 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲بهمن

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان در پیامی فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در پیام تبریک رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲بهمن آمده است:

بیست و دوم بهمن، در حکم عید غدیر است؛ زیرا در آن روز بود که نعمت ولایت، اتمام نعمت و تکمیل نعمت الهی، برای ملت ایران صورت عملی و تحقق خارجی گرفت. «مقام معظم رهبری»

۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، یادآور حماسه و ایثار ملتی است که با عزمی راسخ و ایمانی پولادین، طاغوت را سرنگون و جمهوری اسلامی را برپا کردند.

امروز، در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، وظیفه داریم با تاسی از آرمان های امام راحل و شهدای والامقام، در مسیر پیشرفت و آبادانی کشور گام برداریم و با تعهد و تخصص خود، در جهت رفع مشکلات مردم و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش نماییم.

وزارت راه و شهرسازی به عنوان یکی از ارکان مهم دولت، در تلاش است تا با ارائه خدمات مطلوب در حوزه های مسکن، شهرسازی و حمل و نقل، نقشی موثر در توسعه کشور ایفا نماید.

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، فرا رسیدن این یوم الله بزرگ را به ملت شریف ایران، به ویژه همکاران گرامی اداره کل راه و شهرسازی گلستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از همه همکاران گرامی می خواهم که با عزمی راسخ و همدلی و هم افزایی، در جهت تحقق اهداف عالیه وزارت راه و شهرسازی و خدمت به مردم شریف ایران تلاش کنند.