شناسهٔ خبر: 157987 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن ماه ؛

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان جامعه مهندسی را به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد

بیات منش خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان در آستانه یوم‌الله ۲۲ بهمن با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از خانواده بزرگ راه و شهرسازی و جامعه فنی و مهندسی استان برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ دعوت به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)؛ مسعود بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان با صدور بیانیه ای به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، خواستار حضور گسترده خانواده بزرگ راه و شهرسازی و جامعه فنی و مهندسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ شد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

"بیست و دو بهمن"، روز پیروزی باشکوه مردم شریف و سرافراز ایران است؛ در این روزهای عزیز، ملت ایران با رهبری حکیمانه بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را درهم شکسته و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.

این روز، در تاریخ ایران زمین بیانگر ایستادگی و مقاومت مردم ایران اسلامی در مقابل استداد و خودکامگی است.

حضور پرشور در راهپیمایی این روز، نشان‌ دهنده ناکارآمدی توطئه‌های دشمنان، بصیرت ملی و حمایت از نظام بوده و این پیام را به دنیا می‌دهد که ملت ایران از اهداف خود که همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، دست نخواهد کشید و تا آخر پای این آرمان‌ها ایستاده است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و تکریم روح بلند بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی، ایام فرخنده دهه فجر را تبریک عرض نموده و اطمینان دارم که آحاد مردم عزیز کشورمان با قدم‌های استوار و شرکت یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر نشان خواهند داد فداکارانه بر عهد و پیمان خود با شهدای والامقام و امام راحل (ره) وفادار بوده و در هیچ شرایطی در برابر زورگویان عالم از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های آن دست نخواهند کشید.

جامعه فنی و مهندسی و خانواده بزرگ راه و شهرسازی استان خوزستان نیز همراه، همدل و هم زبان با ملت شریف ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت می کنند و ندای عزت، سربلندی، وحدت، مقاومت و مبارزه با دشمنان اسلام و ایران را سر خواهند داد.  

وعده همه ما راهپیمایی باشکوه و دشمن شکن یوم الله ۲۲ بهمن.

مسعود بیات منش

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان