شناسهٔ خبر: 158013 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛

برگزاری آیین واگذاری ۱۱۱۹ قطعه زمین به واجدین شرایط قانون جوانی جمعیت در قزوین

وزیر راه و شهرسازی آیین واگذاری ۱۱۱۹ قطعه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر با حضور تعدادی از خانواده‌های واجد شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با حضور وزیر راه و شهرسازی در قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش در جریان سفر یک روزه خود و هیات همراه به استان قزوین در آیین جوانی جمعیت و واگذاری ۱۱۱۹ قطعه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر که به صورت نمادین با حضور تعدادی از خانواده های واجد شرایط طرح جوانی جمعیت برگزار شد، شرکت کرد. 

گفتنی است؛ «با توجه به تکلیف قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در خصوص واگذاری زمین یا واحد مسکونی به خانوارها پس از تولد فرزند سوم و بیشتر، به اطلاع می‌رساند متقاضیانی که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آنها بعد از تاریخ ۲۴ مهر ۱۴۰۰ باشد، می‌توانند با مراجعه به سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس http//:saman.mrud.ir در بخش نوع سرپرستی با انتخاب گزینه "قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. بدیهی است پس از ثبت‌نام از متقاضیان، در صورت واجد شرایط بودن متقاضی، سایر اقدامات لازم حسب ضوابط و مقررات مربوطه صورت خواهد پذیرفت.»