شناسهٔ خبر: 158023 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس صورت پذیرفت؛

بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۸ طرح راهداری در ممسنی

راهداری فارس بهسازی و روکش آسفالت محور خومه زار – بابامنیر به طول ۵ کیلومتر و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان فارس )، در هشتمین روز از ایام مبارک دهه فجر و با حضور دکتر رضایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس   ، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ممسنی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، از ۵ طرح راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در شهرستان ممسنی بهره برداری بعمل آمد.

عبدالمجید دستاران در خصوص طرح های بهره برداری شده این اداره کل گفت: بهسازی و روکش آسفالت محور خومه زار – بابامنیر به طول ۵ کیلومتر و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

معاون راهداری فارس اضافه کرد: راه های روستایی مشایخ به طول دو و نیم کیلومتر، راه روستایی طویله-بزمک به طول ۱/۷ کیلومتر و راه روستایی مجموعه روستاهای دلی مرزیان- پیراشکفت- امامزاده سید محمد(ع) به طول ۱۲ کیلومتر نیز همزمان با دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر ۷۶۰ میلیارد به بهره برداری رسید.

وی در خصوص ارتقای ایمنی راه های شهرستان تأکید کرد: روشنایی خطی نورآباد-پل فهلیان به طول سه و نیم کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال بهره برداری شد.

دستاران تصریح کرد: همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، عملیات اجرایی حذف نقاط حادثه خیز محور نورآباد- بوان- تلمبه خانه حسنی به طول  سه و نیم کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال آغاز شد.

همچنین ایمن سازی ۱۰ عدد از  تقاطع های شهرستان ممسنی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰  میلیارد ریال و احداث و تکمیل واریانت بردنگان بطول ۱/۱ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال آغاز شد.