شناسهٔ خبر: 158077 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آماده سازی و روکش آسفالت ۱۳ هزار متر مربع از معابر مسکن مهر هندیجان

مسکن مهر هندیجان رئیس اداره راه و شهرسازی هندیجان گفت: ۱۳ هزار متر مربع از معابر مسکن مهر هندیجان آماده سازی و روکش آسفالت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، امین حیات هندیجانی اظهار کرد: با تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان و با مشارکت شهرداری هندیجان، از مجموع ۱۸ هزار متر مربع معابر مسکن مهر شهرستان، ۱۳ هزار متر مربع از این معابر آسفالت شده‌است.

وی افزود: پس از به بهره برداری رسیدن بلوک‌های آپارتمانی مسکن مهر، در راستای ارتقا کیفیت زندگی شهروندان، اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به بهسازی و روکش آسفالت معابر مسکن مهر شهرستان هندیجان اقدام کرد.

هندیجانی گفت: به این منظور تفاهم نامه‌ای فی ما بین اداره کل راه و شهرسازی خوزستان و شهرداری هندیجان، با موضوع روکش آسفالت معابر خاکی مسکن مهر، منعقد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی هندیجان ادامه‌داد: بر اساس این تفاهم نامه شهرداری مکلف شد معابر فاقد آسفالت در محدوده سایت مسکن مهر هندیجان که در آن زیرسازی، جدول‌گذاری و انشعابات اجرا شده را مشخص و روکش آسفالت کند.

حیات هندیجانی تصریح‌کرد: اعتبار این تفاهم نامه به مبلغ ۳ میلیارد تومان از محل منابع سازمان ملی زمین و مسکن تأمین شده‌است.

وی افزود: تعداد واحدهای مسکن مهر هندیجان جنوبی ۷۹۲ واحد است که معابر آن در حال بهسازی و روکش آسفالت است.