شناسهٔ خبر: 158078 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راه و شهرسازی اندیمشک:

واحدهای نهضت ملی مسکن اندیمشک وارد مراحل نازک کاری شد

مسکن اندیمشک رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: واحدهای نهضت ملی مسکن اندیمشک وارد مراحل نازک کاری اجرای ساختمان شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، امین فرهاد زاده با اشاره به اهمیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بیان کرد: نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های مهم دولت سیزدهم برای خانه‌دار شدن مردم بوده و در این راستا از همه ظرفیت‌های موجود شهرستان استفاده خواهد شد.

وی در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اظهار کرد: با تلاش‌های به عمل آمده واحدهای نهضت ملی مسکن اندیمشک با اولویت بندی ساختمان‌های در حال ساخت، وارد مراحل نازک کاری اجرای ساختمان شدند. 

فرهاد زاده با اشاره به ۲ طرح ۲۲۰ واحدی نهضت ملی مسکن در این شهرستان افزود: پیشرفت فیزیکی طرح اول ۹۵ درصد است که عملیات اجرایی آن تا پایان سال جاری به پایان خواهد رسید؛ همچنین طرح دوم با پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصد در دست اجرا است.

رئیس اداره راه و شهرسازی اندیمشک گفت: از یک‌هزار متقاضی دریافت مسکن، حدود ۷۰۰ نفر تایید نهایی شدند و اکنون در حال تعیین زمین برای متقاضیان باقیمانده هستیم.

وی بیان کرد: تمام امکانات و منابع برای شتاب بخشی به اجرای این طرح و همچنین خانه‌دار شدن اقشار کم‌درآمد شهرستان بسیج شده است.