شناسهٔ خبر: 158100 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره اجرای پروژه ها و تاسیسات عمومی و دولتی خبر داد؛

اجرای ۱۵ پروژه عمرانی عمومی و دولتی در استان اردبیل

اجرای 15 پروژه عمرانی عمومی و دولتی در استان اردبیل رئیس اداره اجرای پروژه های ساختمانی و تاسیسات عمومی راه و شهرسازی استان اردبیل از اجرای ۱۵پروژه عمرانی دولتی و عمومی در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، عبدالرحمن روحی رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تأسیسات عمومی و دولتی راه و شهرسازی استان اردبیل در تشریح عملکرد شاخص پروژه‌های ساختمانی و تأسیسات عمومی و دولتی در ۹۲۲ روز خدمت ماندگار از ۱۴ مرداد ماه ۱۴۰۰ الی ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ در دولت سیزدهم گفت: ۱۵ پروژه بزرگ عمرانی شامل ساختمان‌های دولتی، عمومی، مجتمع‌های فرهنگی و هنری کتابخانه‌های عمومی و فرهنگ‌سراها و همچنین ساخت بیمارستان بزرگ مرحوم علی نجف زاده اردبیل را در دست اجرا داریم.

وی گفت: تعداد ۳۹ پروژه عمرانی تحت نظارت اداره اجرای ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی راه و شهرسازی استان اردبیل بوده که از این تعداد ۳ پروژه به دستگاه بهره‌بردار تحویل شده‌است.

رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تأسیسات عمومی و دولتی راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی مرحوم علی نجف زاده اردبیل با زیربنای ۵۳ هزار مترمربع، به‌عنوان یک پروژه بزرگ و شاخص درمانی با اعتبار هزینه شده به مبلغ یک‌هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی ۱۹ درصد در خیابان جام جم شهر اردبیل در حال احداث است.

روحی تأکید کرد: در صورت تخصیص به‌موقع اعتبارات و تکمیل بیمارستان بزرگ نجف زاده اردبیل، شاهد افزایش سرانه تخت‌های درمانی در استان اردبیل خواهیم بود.

وی ادامه‌داد: تکمیل و بهره برداری از ساختمان الحاقی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان، ساختمان دولت در شهر نیر و ساختمان بخشداری اردیموسی، احداث ساختمان فرمانداری شهرستانهای پارس‌آباد مغان و اصلاندوز، احداث ساختمان کتابخانه عمومی شهر پارس‌آباد و احداث ساختمان امور مالیاتی شهر هشجین از دیگر برنامه‌های اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تأسیسات عمومی است.

رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تأسیسات عمومی و دولتی راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: عملیات احداث ساختمان امور مالیاتی در خیابان دارو پخش اردبیل شروع شده و پروژه‌های فرهنگی و هنری (فرهنگسرا) در شهرهای نمین، عنبران، هشجین و کلور تکمیل و آماده تحویل به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل است.

وی به پروژه‌های حوزه‌ی اداره اجرای ساختمان و تأسیسات عمومی و دولتی در استان اشاره کرد و گفت: مجتمع‌های فرهنگی، هنری و دینی شامل فرهنگ‌سراها و مصلی، ساختمان‌های دولت شامل فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها ، بیمارستان و سایر مراکز خدماتی- درمانی و سایر ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی در سطح استان تحت نظارت این اداره است.

روحی افزود: مساحت کل پروژه‌های در حال اجرای اداره اجرای ساختمان و تأسیسات عمومی و دولتی استان اردبیل را ۲۵ هزار و ۹۳ مترمربع عنوان کرد.