شناسهٔ خبر: 15811 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر کشاورزیان از راهداران نمونه

عادل مصدقی به عنوان راهدار نمونه استان گلستان انتخاب شد

عادل مصدقی مدير راهداري اداره كل راه و شهرسازي گلستان به عنوان راهدار نمونه استان در سال ۹۴ معرفي شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي كشور بر طبق سنوات گذشته با معرفي راهداران نمونه سراسر كشور در مراسم ۲۶ آذر روز حمل و نقل و راهداري، از آنان تقدير كرد.

در اين مراسم كه با حضور مديران كل و مديران راهداري راه و شهرسازي كشور در تهران برگزار شد، داود كشاورزيان رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي كشور از عادل مصدقي مدير راهداري و راهدار نمونه راه و شهرسازي گلستان به عنوان يكي از راهداران نمونه كشور با اهداي لوح سپاس تقدير كرد.

در متن اين لوح تقدير آمده است: بدون ترديد مسير پيشرفت و توسعه امروز ميهن اسلامي در تمامي عرصه‌ها با تكيه بر وظيفه شناسي، وجدان بيدار و مسئوليت‌پذيري توام با اراده پاك خدمتگزاران دلسوز رقم مي‌خورد.

يقينا راه‌هاي بين شهري به منزله شريان‌هاي حياتي كشور و به عنوان يك سرمايه عظيم ملي متعلق به نسل‌هاي حال و آينده قلمداد می‌شود كه نگهداري مطلوب و به هنگام از اين مهم در دستان پرتوان راهداران تلاشگر و پيمانكاران مجرب به عنوان امانتي بزرگ همواره مورد انتظار است.

روز اول دي ماه شروع فصل سرما كه به نام روز راهدار نامگذاري شده است نمادي از روزهاي سراسر خدمت و تلاش جامعه راهداران است كه در گرماي سوزان تابستان و سرماي سخت زمستان دور از خانه و خانواده در جهت ايمني سفرها، اميد و نشاط هموطنان و حفظ و مراقبت از راه‌ها مي‌كوشند با تبريك اين روز از جنابعالي كه خدمات ارزنده‌اي در كارنامه خدمتي خود به ثبت رسانده‌ايد تقدير و تشكر نموده، از درگاه ذات اقدس الهي توفيق بيش از پيش شما را در جهت نيل به اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران همواره مسئلت مي‌نمايد.

نظر شما