شناسهٔ خبر: 158126 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان:

بستر نظر سنجی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن زنجان در کانال بناراه فراهم شد

مهندس رسولی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: در راستای تکریم و رصد مطالبات و درخواست های متقاضیان نهضت ملی مسکن، بخش نظر سنجی در کانال بناراه در پیام رسان تلگرام برای متقاضیان استان زنجان ایجاد شد تا از این نظرسنجی برای ترمیم روند ساخت و ساز و تسریع در اجرای پروژه‌ها استفاده شود.

امیر رسولی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، با بیان اینکه استان زنجان در طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور پیشرو است و مشکلات را هم خیلی زودتر از سایر استان‌ها لمس می‌کند، گفت: در این راستا اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان بستری را برای متقاضیان فراهم کرده تا بتوانند از این فرصت برای انجام بهتر و تسریع در اجرای پروژه‌ها به‌نحو احسن استفاده کند. 

وی با بیان اینکه در راستای تکریم و رصد مطالبات و درخواست‌های متقاضیان مسکن ملی، بخش نظر سنجی در کانال بناراه در پیام رسان تلگرام برای متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان زنجان ایجاد شد، اظهار کرد: هدف از این اقدام ارائه خدمات بهتر و مؤثر در راستای طرح نهضت ملی مسکن در استان است و اینکه نظر خود را نسبت به اجرای پروژه‌ها در فضایی که ایجاد شده بیان کنند.  

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان، تأکید کرد: در فضایی که برای نظرسنجی متقاضیان پیش بینی شده موارد و موضوعاتی که در تسریع تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن در شهر زنجان بیشتر می‌تواند مؤثر باشد در این نظر سنجی دیده شده‌است.  

رسولی به آیتم‌های این نظر سنجی که در کانال بناراه در بستر تلگرام ایجاد شده اشاره کرد و بیان داشت: تزریق به‌موقع تسهیلات بانکی و تسریع در مسائل مربوط به بانک، اجرا و تکمیل هر چه سریع‌تر خدمات زیر بنایی توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان، عملکرد کارگزاران و سازندگان پروژه‌ها و آورده به‌موقع متقاضیان آیتم‌های مشخص شده برای نظر سنجی است.  

وی تصریح‌کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در فرصتی که در کانال بناراه راه ایجاد کرده بتواند از تحلیل نتایج به‌دست آمده از این نظرسنجی برای ترمیم روند ساخت و ساز و تسریع در اجرای پروژه‌ها استفاده کند. 

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان، با تأکید  بر اینکه این نظرسنجی که در کانال بناراه ایجاد شده تداوم دارد، افزود: در آینده نیز موضوعات مختلف و حوزه‌های کاری مختلف اداره هم مورد نظرسنجی قرار خواهد گرفت.