شناسهٔ خبر: 158167 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام

تجلیل خانواده شهدا و ایثارگران در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان شاغل در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام)، سیدزاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام، گفت: خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران نور چشم جامعه هستند و در آیین‌های مختلف ایثارگران و جانبازان را از یاد نبریم و باید از حضور با برکت آنها استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در رابطه با فرهنگ ایثار و شهادت، سفارش زیادی کرده و با تأکید بر پررنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت و برنامه ریزی در این زمینه، تداوم انقلاب اسلامی را وابسته به این فرهنگ عنوان کرده‌اند.

چشمه خاور افزود: سربلندی، امنیت و آسایش امروز جامعه ما مدیون خون شهدا، فداکاری جانبازان و ایثارگری رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس است.

وی عنوان کرد: ما قدردان همکاران شاغل ایثارگری هستیم که در امتداد رشادت‌های دوران دفاع مقدس، سالیان سال با سعه‌صدر در عرصه راهداری نیز با تمام توان و ایثارگرانه خدمت می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان ایلام ادامه‌داد: شهدای عزیز در روزهای سخت با جان‌فشانی و از خودگذشتگی از آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های ناب اسلامی دفاع کردند و امروز خدمت به خانواده‌های این شهدای گران‌قدر و ایثارگران عزیز توفیق بزرگی است که نصیب ما شده‌است.

در پایان این مراسم، از خانواده شهدا و جانبازان شاغل در اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان ایلام تجلیل شد.