شناسهٔ خبر: 15819 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

احتمال بروز کولاک در محور هشترود به مراغه در آذربایجان‌شرقی

شمشک برف روبی رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود در آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به احتمال بروز کولاک در محور هشترود - مراغه تا ظهر امروز، همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی برای تردد در این محور ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی, علیرضا اوشال روزیکشنبه در تماس با مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل، محور هشترود - مراغه را از محورهای کولاک گیر منطقه اعلام کرد و افزود: هم اکنون تمامی محورهای اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

وی با بیان اینکه محور هشترود - مراغه - میانه نیز به علت وزش باد شدید و کولاک لغزنده است، گفت: رانندگان به منظور کاهش خطرات احتمالی در جاده‌ها باید از تردد غیر ضروری خودداری و در صورت نیاز علاوه بر داشتن تجهیزات زمستانی از طریق سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها باخبر شوند.

اوشال با تاکید بر لزوم رعایت نکات ایمنی برای سفر در چنین شرایط آب و هوایی ادامه داد: رانندگان در سفرهای زمستانی باید زنجیرچرخ، سوخت کافی و لباس گرم به همراه داشته و از سالم بودن خودروی خود نیز اطمینان حاصل کنند.

نظر شما