شناسهٔ خبر: 158196 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری دوره آموزشی حفاظت فیزیکی و اطفای حریق در اداره کل راهداری خراسان شمالی

دوره آموزشی دوره آموزشی حفاظت فیزیکی و اطفای حریق برای نیروهای حفاظت فیزیکی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی و ادارات تابعه شهرستان‌ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، احمد شهرکی رئیس اداره حراست  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: دوره آموزشی حفاظت فیزیکی و اطفای حریق برای نیروهای حفاظت فیزیکی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی و ادارات تابعه شهرستان ها در مرکز آموزشی راهدارخانه بدرانلو برگزار شد.

وی افزود: در این دوره آموزشی ۴۰ نفر از نیروهای حفاظت فیزیکی راهدارخانه ها، اداره ماشین آلات و ساختمان های اداری حضور داشتند و با روش های اطفای حریق و موارد مرتبط با افزایش ضریب امنیت حفاظت فیزیکی اماکن تحت پوشش آشنا شدند.

بر اساس این گزارش در دوره آموزشی حفاظت فیزیکی و اطفای حریق مذکور، شهرکی رئیس اداره حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در خصوص اصول حفاظت فیزیکی و عضدی مدیر آموزش آتش نشانی بجنورد درباره روش های اطفای حریق، آموزش های مورد نظر را ارائه دادند.

اهدای لوح سپاس به نیروهای حفاظت فیزیکی و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با حضور شهرکی رئیس اداره حراست و پرتونیا سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از برنامه های دیگر این دوره آموزشی بود.