شناسهٔ خبر: 158276 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی خوزستان برگزار شد

ببینید| آئین تجلیل از جانبازان و ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی خوزستان مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی خوزستان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت اباالفضل العباس(ع) و روز جانباز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، آئین تجلیل از جانبازان و ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی خوزستان همزمان با اعیاد شعبانیه و با حضور مسعود بیات منش مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان، سرگرد پاسدار محمد جهان بین فرمانده حوزه بسیج شهید رجایی استانداری، ابوذر رضایی، معاون توسعه و منابع اداره کل راه و شهرسازی و جمعی از جانبازان و ایثارگران برگزار شد.

مسعود بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در این مراسم با تبریک ایام شعبانیه و ولادت حضرت اباالفضل العباس(ع) گفت: ائمه معصومین(ع) و بزرگان نقش اساسی برای ارائه دین، اسلام و پیروی از راه خداوند متعال به مردم و جهانیان داشتند.

وی خاطر نشان کرد: همواره قدردان همکاران شاغل ایثارگری هستیم که در بدون هیچ چشمداشتی در امتداد رشادت‌های دوران دفاع مقدس، با سعه‌صدر با تمام توان و ایثارگرانه به مردم خدمت می‌کنند.

در ادامه این جلسه از سرگرد پاسدار محمد جهان بین فرمانده حوزه بسیج شهید رجایی استانداری خوزستان با اهدا لوح سپاس به مناسبت سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار تقدیر شد.

در پایان این جلسه نیز با اهدای لوح تقدیر از ایثارگران و جانبازان شاغل در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تجلیل به عمل آمد.