شناسهٔ خبر: 158334 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری نشست تبیین الگوی بهینه مداخله در سکونتگاه‌های غیر رسمی استان زنجان

بافت فرسوده نشست تخصصی تبیین الگوی بهینه مداخله در سکونتگاه‌های غیر رسمی استان زنجان با حضور مسئولین اداره کل راه و شهرسازی استان و اساتید دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، جلسه نشست تخصصی تبیین الگوی بهینه مداخله در سکونتگاه‌های غیر رسمی استان زنجان به ریاست سعید شاهین فر معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان و با حضور گلشنی فرد مدیرکل دفتر فنی استانداری زنجان، علی عباسی رئیس اداره معماری بافت‌های واجد ارزش و طرح‌های بازآفرینی زنجان؛ معاونین شهرداری زنجان و اساتید دانشگاهی روز سه شنبه در محل سالن جلسات شهید شهریاری دانشگاه زنجان برگزار شد.

در این جلسه هر یک از اعضای جلسه نظرات و دیدگاه‌های خود را در خصوص توانمندسازی ساکنان سکونت‌گاه‌های غیر رسمی و ارتقای سرانه‌های عمومی در استان را بیان کردند.

تعریف پروژه‌های محرک توسعه در محلات هدف، لزوم آگاهی بخشی به مسئولین، لزوم ارائه راهکارهای لازم برای مواجهه با سکونتگاه‌های غیررسمی و جلوگیری از به وجود آمدن چنین محلاتی در آینده در جلسه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

این جلسه به‌مدت سه ساعت به طول انجامید و توجه به ارتقای سرانه‌های عمومی و خدماتی در بخش‌های مختلف و توانمندسازی ساکنین کوی فاطمیه از تأکیدات مهم اعضای جلسه بود.