شناسهٔ خبر: 158336 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر از مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان برای برنامه‌های پدافند غیرعامل

تقدیر معاون امور صنعت، تجارت و صنایع دفاعی سازمان پدافند غیرعامل کشور و مدیر کل پدافند غیرعامل استان زنجان از اصغر اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به دلیل همکاری و انجام برنامه های پدافند غیرعامل قدردانی کرد.

زنجان - پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی- در لوح تقدیری که به امضای دکتر حمید رضا محمدی معاون امور صنعت، تجارت و صنایع دفاعی سازمان پدافند غیرعامل کشور و سیروس محمدیاری مدیر کل پدافند غیرعامل استان زنجان رسیده است از اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به خاطر همکاری و انجام برنامه های پدافند غیر عامل بااهدای لوحی قدردانی شد.  

در این لوح تقدیر آمده است: شکوفایی، بالندگی و استحکام درونی مولفه های قدرت ملی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون زحمات بی وقفه و مسئولیت پذیری مردان و زنان تلاشگری است که با تکیه بر ایمان و روحیه جهادی و بسیجی گام های ارزنده ای برداشته اند.  

در بخش دیگر لوح تقدیر از مدیر کل راه و شهرسازی تاکید شده است: خدمت صادقانه علاوه بر عیان نمودن گوهر راستی و شرافت در جامعه، چراغ ایمان، و اندیشه های ناب انسانی را بر افروخته می نماید و تلاش صادقانه خالصانه و بی دریغ آینه وظیفه شناسی و تعهد است که نوید بخش آینده ای پرنشاط و درخشان خواهد بود.  

در این لوح تقدیر عنوان شده است: در این راستا از زحمات شما  نسبت به همکاری و انجام برنامه های پدافندغیر عامل که در راستای فرهنگ سازی، ایجاد اطمینان و ارتقا مصونیت، تبیین، نقش ،جایگاه و معرفی ضروریت های پدافند غیر عامل، نهادینه سازی ضروریت های پدافند غیرعامل و زمینه سازی برای خلق نوآوری در حوزه پدافند  غیر عامل و پرهیز از برنامه های تکراری و کم اهمیت و  تلاش برای هم افزایی دستگاههای اجرایی در حوزه پدافند غیرعامل و تبیین مفاهیم پدافند داشته اید نهایت قدر دانی و سپاس انجام می شود.  

در متن لوح تقدیر معاون امور صنعت، تجارت و صنایع دفاعی سازمان پدافند غیرعامل کشور عنوان شده است: اعلام می داریم در سال پدافند جدید قدم های بلند و امید آفرینی درحوزه مباحث پدافند غیر عامل متناسب با وظایف تخصصی دستگاه با رویکرد تداوم خدمت رسانی، کاهش آسیب پذیری در تمامی شرایط برداشته شود عزت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.