شناسهٔ خبر: 158346 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان تاکید کرد؛

لزوم توجه به موضوع پدافند غیرعامل در شبکه راهی در استان زنجان

مهندس اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه استان زنجان از موقعیت جغرافیایی استثنایی در سطح کشور برخودار است، گفت: این استان مرکز اتصال استان‌های شمال‌غرب به تهران است و می‌طلبد به پدافند غیرعامل در شبکه راهی نگاه و توجه خاصی شود.

زنجان - پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اصغر اسماعیلی روز سه شنبه در نشست تخصصی مدیران بحران و پدافند غیرعامل دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی که در  محل اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برگزار شد، گفت: خوشبختانه در استان زنجان در اجرای تمام پروژه‌های عمرانی به موضوع پدافند غیرعامل توجه می‌شود.  

وی با بیان اینکه در بخش های مختلف کاری پدافند غیرعامل به عنوان یک ضرورت بسیار مهم مورد توجه است، اظهار کرد: مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان همکاری و تعامل خوبی را با اداره کل راه و شهرسازی استان در خصوص اجرای پروژه ها دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با اشاره به اینکه استان زنجان به لحاظ جغرافیایی موقعیت خاصی دارد و با هشت استان ارتباط دارد، افزود: لزوم توجه به موضوع پدافندغیرعامل در این محورها بیش‌تر مشهود است و باید به آن ویژه توجه شود.  

اسماعیلی، با بیان اینکه استان زنجان از موقعیت جغرافیایی استثنایی برخودار است، گفت: این استان مرکز اتصال استان‌های شمال‌غرب به تهران به عنوان پایتخت کشور است می‌طلبد به پدافند غیرعامل در شبکه راهی نگاه و توجه خاصی شود.  

وی  گفت: باید توجه ویژه ای در حوزه پدافند غیرعامل در بخش شبکه راهی داشته باشیم و باید این حوزه بیش‌تر مورد توجه قرار گیرد.