شناسهٔ خبر: 158372 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت میلاد حضرت ابولفضل العباس (ع) و روز جانباز صورت گرفت؛

تجلیل از جانبازان خانواده ایثارگری راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس

تجليل از جانبازان خانواده ايثارگري راهداري و حمل و نقل جاده اي فارس جانبازان خانواده بزرگ ایثارگران راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به مناسبت میلاد حضرت ابولفضل العباس (ع) مورد تجلیل قرار گرفتند.

فارس - پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی- علیرضا راستیار در مراسم تجلیل از جانبازان خانواده ایثارگران راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس، گفت: شکوه پرصلابت امروز ایران اسلامی، میراث سترگ آزادگی و جانفشانی های بزرگ مردمانی است که از برکت نفوس روحانی و حضور آسمانی شان موجب اعتلای روز افزون اسلام و ایران عزیز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس، افزود: رویکرد خدمت به مردم موجب افزایش امید در سطح جامعه می گردد و اگر ما ادعا می کنیم که ملت امام حسین(ع) هستیم باید خدمت به مردم را سرلوحه امورات خودمان قرار بدهیم.

راستیار خطاب به جانبازان شاغل در بخش راهدرای و حمل و نقل جاده‌ای گفت: شما یادگاران دفاع مقدس هستید که جنگ را تجربه کرده اید و از بخش های آن متأثر شدید ولی با این همه سختی، فرصت حضور در این رویداد ، همچون مدال افتخاری است که بر گردن شما آویخته شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت نقش مهم بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای در توسعه کشور گفت: امروزه خدمات بسیار متنوع و گسترده ای در بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس به مردم شریف و کاربران جاده ای ارائه می شود.

در این مراسم چند نفر از جانبازان شاغل در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس نیز دقایقی به ارائه خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداختند و در پایان مراسم از 24 نفر از جانبازان شاغل در اداره کل در سطوح مختلف ستادی و شهرستان ها تجلیل و قدردانی بعمل آمد.پ