شناسهٔ خبر: 158387 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی به چهارمحال و بختیاری مطرح شد:

هدف از سفر های استانی، شناسایی نقاط ضعف و تبدیل تهدیدها به فرصت است

سفر معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی به چهارمحال و بختیاری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی گفت: سفر های استانی باعث شناسایی نقاط ضعف و تلاش برای برطرف کردن آنها خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری) محمدعلی زهره ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه اش به چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در بیست و یکمین سفر از سفرهای استانی، در چهارمحال و بختیاری حضور پیدا کردیم که باتوجه به برنامه ریزی های انجام شده به طور میانگین هر هفته به یک استان سفر خواهیم داشت و ظرف پنج هفته آینده، دور اول سفر های استانی به اتمام خواهد رسید.

وی ادامه داد: از هدف‌های سفرهای استانی آسیب شناسی، شناسایی نقاط ضعف و تلاش برای تبدیل آنها به نقاط قوت است چراکه بعد از آسیب شناسی، تمامی موارد در کمیته ای بررسی می‌شود که نتایج نهایی دوره اول سفرهای استانی به اطلاع ملت شریف ایران خواهد رسید.

زهره ای در ادامه گفت: پروژه بزرگ راه آهن چهارمحال و بختیاری که جزء مصوبات سفر ریاست جمهوری است یکی از پروژه های اولویت دار در این استان به شمار می‌آید که اقدامات خوبی در این راستا انجام شده و تلاش همکاران ما این است که این پروژه در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به پروژه نهضت ملی مسکن گفت: طی هماهنگی‌هایی که با بانک ها صورت گرفت، بنا شد سود وام‌های نهضت ملی مسکن با هدف کمک به متقاضیان از ۲۳ درصد به ۱۸ درصد کاهش پیدا کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به طرح جوانی جمعیت بیان کرد: طرح واگذاری زمین به متقاضیان این طرح که دارای سه فرزند به بالا هستند در دستور کار قرار گرفته است که واگذاری زمین در بعضی از استان ها انجام شده است.