شناسهٔ خبر: 158432 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد؛

️تردد در همه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در جریان است

سید شهرام کهیریزی مدیر کل کرمانشاه ️سرپرست اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: تردد در همه محورهای مواصلاتی کرمانشاه در جریان است و کلیه نیروهای راهداری در حال آماده باش هستند.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه)،  سید شهرام کهریزی، در خصوص بارندگی های شبانه روز اخیر اظهار داشت؛ در کلیه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه شاهد بارش نسبتاً شدید باران هستیم و در محور سنقر و کلیایی به قروه و سه‌راهی شهدا بارش برف را داریم.

کهریزی عنوان کرد: تردد در کلیه محورهای مواصلاتی در حال انجام است و مشکلی در تردد و حمل و نقل جاده ای نداریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان اذعان کرد: کلیه نیروهای راهداری در حال آماده باش هستند و تمهیدات لازم برای خدمت رسانی به کاربران جاده ای انجام شده است.

وی در ادامه افزود: گشت های راهداری در نقاط پرحادثه با چراغ های گردان خطر حضور دارند و راهدارخانه ها برای اسکان مسافران در راه مانده آماده شده است.

کهریزی خاطرنشان کرد: آماده باش کامل به تمامی واحدها، استقرار کارکنان، ناوگان راهداری و تمامی تمهیدات پیشگیرانه ازجمله قنوزنی، بررسی پل ها و رفع انسداد احتمالی آن ها به منظور جلوگیری از تجمع آب های سطحی انجام شده است.

سرپرست اداره کل راهداری استان در پایان بیان کرد: از رانندگان محترم درخواست می شود تا قبل از اقدام به سفر با شماره تماس ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها تماس گرفته و با اطلاع از وضعیت راه ها نسبت به سفر اقدام کنند