شناسهٔ خبر: 158492 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به صورت بر خط و با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود؛

آئین آغاز عملیات اجرایی یک هزار و ۱۲۹ واحد مسکونی ویژه دانشگاهیان در خوزستان

بیات منش خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز عملیات اجرایی یک هزار و ۱۲۹ واحد مسکونی ویژه دانشگاهیان روز شنبه ۲۸ بهمن‌ماه همزمان با سراسر کشور و به صورت ویدیو کنفرانس توسط رییس جمهور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)؛ مسعود بیات منش، با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان گفت: در راستای اجرای تفاهم‌نامه فی مابین وزارت راه و شهرسازی و وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری در مراسم کلنگ‌زنی که همزمان با جلسه شورای عالی مسکن کشور برگزار خواهد شد، شاهد آغاز عملیات اجرایی ۵۹ هزار ۵۰۰ واحد مسکونی شامل مسکن نخبگان، اعضای هیأت علمی، کارکنان و خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌ها در سطح کشور و به دستور ریاست محترم جمهور خواهیم بود.

وی افزود: سهم استان خوزستان از این تعداد یک هزار و ۱۲۹  واحد مسکونی است که طبق تفاهم‌نامه‌های جداگانه با دانشگاه های استان، این تعداد واحد مسکونی با هدف رفع نیازهای مسکن قشر فرهیخته دانشگاهی ساخته خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اضافه کرد: طبق تقاهمنامه‌های منعقد شده مقرر شده است ۶۷۷ واحد مسکونی در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار از دانشگاه علوم کشاورزی خوزستان و همچنین ۴۵۲ واحد مسکونی در زمینی به مساحت هشت هکتار از دانشگاه جندی شاپور دزفول ساخته شود.